Η 2η συνάντηση της ομάδας έργου με 13 εκπροσώπους χώρων, διοργανωτών συναυλιών και φεστιβάλ, μουσικών και τεχνικών έλαβε χώρα στις 28 Ιουνίου 2020 στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
Η ομάδα αυτή τη φορά επικεντρώθηκε στο θέμα του κλεισίματος μια συναυλίας ξεκινώντας με μία εισήγηση για τις καλές και τις κακές πρακτικές για κάθε βήμα της διαδικασίας αυτής δοσμένη από επαγγελματία εκπρόσωπου χώρου.
Ακολούθησε η διερευνητική φάση όπου έγινε συζήτηση πάνω στο θέμα όπου αναλύθηκαν οι καλές και οι κακές πρακτικές κάθε υποομάδας και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σε κάθε στάδιο της διαδικασίας κλεισίματος μιας συναυλίας.
Στο τρίτο μέρος της συνάντησης η ομάδα χωρίστηκε σε 3 υποομάδες και συγκέντρωσε ιδέες για λύσεις που θα μπορούσε να δώσει η πλατφόρμα στα παρακάτω στάδια:
- Αναζήτηση ταιριαστού και κατάλληλου χώρου/συγκροτήματος/φεστιβάλ (κριτήρια, προϋποθέσεις, νέα συγκροτήματα, τοπική υποστήριξη, συγκροτήματα εξωτερικού, ανάγκη πιστοποίησης κλπ.)
- Δέσμευση-συμβόλαιο-πολιτική ακύρωσης (τύποι και πρακτικές κλπ.)
- Οικονομικά ζητήματα (αμοιβές, μεταφορικά, λογιστικά, καθορισμός εισητηρίου, υπολογισμός budget, break-even κλπ.)
- Διαδικαστικά ζητήματα (αρμοδιότητες, φιλοξενία, τήρηση ωραρίων, συννενοήσεις με χώρος, συγκροτήματα, προμότερ κλπ.)
Αμέσως μετά της φάση των ιδεών ακολούθησε η παρουσίαση των ιδεών όλων των υποομάδων, μια σύντομη συζήτηση και μια ψηφορία για τον καθορισμό των πιο σημαντικών από αυτές.
Από τη συνάντηση αυτή προέκυψε πλούσιο υλικό και συγκεκριμένες ιδέες που μπορούν να υλοποιηθούν από την πλατφόρμα και να δοκιμαστούν στη συνέχεια από τους χρήστες της.